JOKE: Co kdyz clovek zapomene heslo do NT ?

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Únor 15 12:29:51 CET 2000

On Mon, 14 Feb 2000, vp wrote:
>  K tem heslum a bezpecnosti u NT: na tomto systemu nelze o bezpecnosti
> hesel vubec uvazovat. Jakekoliv heslo (i treba '$%#&^(*') jde na
> standardnich
> NT *rozsifrovat* - existuje na to komercni soft, staci pokud se k tem heslom
> dostanete (boot z diskety).  Pokud si vzpomenu poslu link.
>
> Pokud bych to nevidel tak bych tomu take neveril...
>
> Karel
>
> ---
> Rozsifrujete i 128bit klic ci cokoliv, ale slusne silne heslo (8 znaku Full
> [...]

 No tak se seznamte s programem L0phtCrack, trva to maximalne nekolik dni.
Metoda zde neni "Brute Force", ale vychazi z nedostatecnosti NT, ktera
(jak uz nekdo napsal) si ty hesla ukadaji dvakrat a nejakou analyzou a
zkousenim to ten program rozsifruje. Nejak blize jsem se tim nezabyval.
U toho programku je i popis jak to dela... Zadny ServicePack tomu nevadi..
IMHO to povazuji za koncepcni chybu NT.

Je to opravdu mimo tuto konf. takze asi dost...

							Karel