JOKE: Co kdyz clovek zapomene heslo do NT ?

Úterý Únor 15 16:38:58 CET 2000

vpetr na bigfoot.com (vp) writes:

> <flame>
> Je IHO komplikovanejsi nastavit bezpecneji Unix/Linux (a vyzaduje to
> patricne vice znalosti a sledovani updatu), nez "obycejna" NT; tak, aby se
> do OS nekdo nedostal.
> </flame>

Cim vic je neco konfigurovatelne, tim vetsi sanci mam, ze pri
konfiguraci udelam chybu. Proto pokud by situace vyzadovala hodne
bezpecny Unix/Linux, dal bych prednost distribuci, ktera si na
bezpecnosti zaklada, a kde "bezpecna konfigurace" je vytvorena
automaticky pri instalaci. Prijde mi to spolehlivejsi, nez instalovat
a pracne konfigurovat distribuci urcenou pro "sirokou verejnost".

O takovych distribucich jsem slysel, ale nijak vic jsem se o ne
nezajimal, takze konkretni odkazy neuvadim.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR