Gnokii & 3110, Jak na to ?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Únor 16 08:24:19 CET 2000

:>    > tak isto xgnokii ma nejake muchy vo vztahu k 3110, ale je to
:>    > pouzitelne ..
:>
:> Zdrojáky jsou k dispozici, autor xgnokii mluví plynně slovensky a je
:> komunikativní :-) Co víc si přát?

:-{))) toto bolo pekne .. samozrejme, ze to vsetko uznavam ..
akurat su dva zavazne probelmy .. gnokii mam nainstalovane doma a v
sucasnosti tam nemam konektivitu ( naozaj nie vsade je telefon ) .. tym
padom vsetko na co pridem by som si musel na inom mediu prenasat do prace a
odtialto pisat .. druha vec je, ze viem problem popisat ludsky, ale netusim
z programoveho hladiska co to je, ani preco to je .. cize patche nehrozia a
myslim, ze v mojom pripade by slovny opis nebol prilis vystizny ..

ale priznam sa, ze som nad tym uvazoval .. ale kedze som ( este stale a asi
aj ostanem ) pohodlny clovek, tak som zistil, ze command line gnokii funguje
tak, ako som si predstavoval a tak ako potrebujem a tym padom xgnokii je
vedlajsia vec, ktora je pekna, ale kludne pockam na dalsiu verziu ..

skor by ma potesila podpora dlzky mena na SIM karte definovana v konfiguraku
( a toto som uz reportoval uz v mminulej-minulej verzii .. zadrotovane je,
ze je 10, pritom ja mam 14 a musim kvoli tomu vzdy liezt do zdrojakov a
robit patche ..)

:> Zbývá 930806s... echo $((2*2*2*3*3*3*5*5*5*13*2711 - `date +%s`)) >>~/.signature

o com je toto ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying