Gnokii & 3110, Jak na to ?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Únor 15 16:57:25 CET 2000

   From: "Jan ' Kozo ' Vajda" <jvajda na somi.sk>
   Date: Tue, 15 Feb 2000 08:22:09 +0100 (MET)

Zdravím,

   > :> pouzivate nekdo software gnokii s Nokii 3110 ?
   >
   > ja ..

já ne :-)

   > pouzivam konkretne gnokii .. ale len na veci spojene s telefonnym zoznamom a
   > pracu s SMS spravami .. datovy prenos zatial nie je dotiahnuty .. ( PJ
   > urcite bude vediet viac )

na hw konfiguraci jsem již Jakubovi odpověděl mimo konferenci, ale ještě k
datovým voláním - implementována je zatím asi 1/5 celého procesu. Gnokii již
dokáže vytočit, zvednout, domluvit se na parametrech spojení, přijmout několik
bytů a to je vše. Je nutné ještě doimplementovat selective acknowledgment
přijatých paketů apod. Dokumentaci máme, čas nemáme :-)

   > tak isto xgnokii ma nejake muchy vo vztahu k 3110, ale je to pouzitelne ..

Zdrojáky jsou k dispozici, autor xgnokii mluví plynně slovensky a je
komunikativní :-) Co víc si přát?
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz