Cestina v ghostscriptu!!! --- ogonkify nezabira.

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Únor 16 14:16:54 CET 2000

On 16/02/2000, Michal Rada wrote:

>  ogonkify na to nejak nezabralo. Problem je ten, ze ja mam ceske
>  latin2 znaky primo v tom postscriptovem souboru a to ogonkify akorat
>  na yacatek udelalo asi definice ruznych ceskych znaku, ale ty ceske
>  znaky mi v tom postscriptu zustaly a nenahradily se n icim, tudiz to
>  opet zobrazuje spatne.
>
> dal jsem ogonkify tisk.eps > neco.eps

Je treba pouzit ogonkify -N -AT tisk.ps > tisk_cz.ps
Funguje to docela dobre (pocestena dia 0.82).

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.