Gimp - instalace

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na radegast.ascs.muni.cz
Středa Únor 16 12:24:32 CET 2000

> Mam nasledijici dva dotazy:
> 1. Chtel jsem nainstalovat GIMP. Po rozbaleni .tgz jsem podle navodu
> zadal prikaz ./configure, ktery po chvili behu skoncis s hlaskou
> Checking for GTK -version > = 1.2.0......no
> Could not run GTK test program, checking why...
> The test program failed to compile or link....
>
> kdyz zadam
> gtk-config --version
> tak se mi vypise 1.2.6

Neco podobneho se stalo mne. Pravdepodobne mate v systemu vice gtk-config.
A gimp pri instalaci narazi na ten nevyhovujici a spusti prave ten. Kdyz
vsak date do promenne PATH nejdriv cestu k te vyhovujici binarce, pak to
bude v poradku.

A propos, ktera verze gimpu to je? Vyvojova?

> 2. Po ukonceni behu X serveru se vypise hlaska
> Waiting for X server to shut down mach64ProgramClkMach64CT: Warning: Q <
> 10.66666667

Pravdepodobne mate ATI, ze? Pri prepinani z koznoly do Xsu a zpet se to
vypise vzdy. Souvisi to nejak s dot-clokem, neni to vubec zavazna chyba.

--zk