Gimp - instalace

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Únor 16 17:43:45 CET 2000

Ales Kroutil wrote:

> Mam nasledijici dva dotazy:
> 1. Chtel jsem nainstalovat GIMP. Po rozbaleni .tgz jsem podle navodu
> zadal prikaz ./configure, ktery po chvili behu skoncis s hlaskou
> Checking for GTK -version > = 1.2.0......no
> Could not run GTK test program, checking why...
> The test program failed to compile or link....
>
> kdyz zadam
> gtk-config --version
> tak se mi vypise 1.2.6

Projdete si log toho configuratoru -  vytvari se tam nejaky testovaci
programek ktery se kompiluje - pokud kompilace selze vypise
to tuto hlasku - ktera sama o sobe muze byt zcela nesmyslna.
Me se jednou stalo, kdyz me chybel nejaky zcela uplne jiny
include  a taky jsem chvili dumal nad tim proc to nejede.

--
         binary drivers cause sclerosis of the kernel (mark hahn)
  Zdenek Kabelac  http://i.am/kabi/ kabi na i.am {debian.org; fi.muni.cz}