Instalace pod kontrolou - znovu a konkretnej

Marek Les marek na ryston.cz
Středa Únor 16 18:17:36 CET 2000

> Nabootuju z diskety, spusti se mi Linux. Vezmu RPMko s jadrem (myslim ze RPM
> je dost povedeny system) a nainstaluju, pak RPMko s nejakym shellem (bash),
> lilo ... Proste nastavim holej system schopnej bootovani z disku. Restart a
> boot z disku, pak ruzcne vybiram jednotliva RPMka, podle toho, co opravdu
> potrebuju a instaluju.
> Vysledkem je instalace, kde je vse co potrebuju a nic navic (treba nekolik
> window manageru - to je tezka rozezranost).
>
> Muzete mi, prosim, vy co mate zkusenosti s nekolika distribucemi poradit,
> popr nasmerovat na nejake howto, nebo popis.

Vim, ze je to trochu neco jineho nez chcete ale pokud ozelite RPM
(koneckoncu RPM baliky si z toho potom muzete udelat sam), tak
doporucuji venovat pozornost Linux From Scratch HOWTO, ktery popisuje,
jak si vytvorit cely Linuxovy system pouze ze zdrojovych textu.
Prinejmensim se se svym systemem dobre seznamite :-)

K dispozici na http://tts.ookhoi.dds.nl/lfs-howto/view/

--

Marek Les