jak hdparm -T vypovida o rychlosti?

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Únor 16 20:00:33 CET 2000

Dobry vecer,

rad bych se podelil o jednu zkusenost s hdparmem: Nikdy predtim
se mi s nim nic nestalo a vsechno bylo OK. Ted se mi ho podarilo
pouzit na namountovanou partition a velmi dukladne se mi zmrsil
filesystem. Predpokladam, ze se asi nejak spatne prepocitala
geometrie, ci co a zapsal se mi nejaky blok dat nekam, kam nemel.
Takovy hlasky jsem jeste pri e2fsck nevidel???

Vysledkem je preinstalovana masina, nastesti se nezmatlaly data v
adresari /home, takze jsem neprisel o nic, co by mi chybelo a mel
jsem jeste 1GB na disku v zaloze, kam jsem ted nainstaloval
system...

Takze vrele doporucuju experimentovat s hdparmem v sigle modu na
ro disku...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72