jak hdparm -T vypovida o rychlosti?

Pátek Únor 18 21:10:55 CET 2000

On Wed, 16 Feb 2000, Jan Marek wrote:

> rad bych se podelil o jednu zkusenost s hdparmem: Nikdy predtim
> se mi s nim nic nestalo a vsechno bylo OK. Ted se mi ho podarilo
> pouzit na namountovanou partition a velmi dukladne se mi zmrsil
> filesystem. Predpokladam, ze se asi nejak spatne prepocitala
> geometrie, ci co a zapsal se mi nejaky blok dat nekam, kam nemel.
> Takovy hlasky jsem jeste pri e2fsck nevidel???

Matne si vzpominam na to, ze jsem nekde cetl, ze hdparm (pro dosazeni
verohodnejsich vysledku) vysype diskovou cache, jenze to ma/melo/muze mit
takovou chybicku, ze se provedene, ale na disk dosud nezapsane zmeny
poslou do haje. Bez zaruky. Ovsem pokud by se neco takoveho skutecne
stalo uprostred vyznamnejsiho provozu, tak by to mohlo fs docela pekne
naborit.