krokovani spousteni

Milan Kerslager kerslage na spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Únor 17 09:43:38 CET 2000

On Thu, 17 Feb 2000 Radek_Sedmak na eurotel.cz wrote:

> [...]

V RH bych poeditoval /etc/inittab a predelal radku na:

# Run gettys in standard runlevels
1:2345:respawn:/sbin/mingetty --noclear tty1
                              ^^^^^^^^^

nespoustel bych si graficke prostredi (aby to nezmizelo a pak SHIFT+PgUp)
a podival bych se do: /var/log/boot.log. Dmesg uz nekdo zminil.

--
                        Milan Kerslager