krokovani spousteni

P.K. dok13 na bigfoot.com
Čtvrtek Únor 17 21:13:37 CET 2000

> # Run gettys in standard runlevels
> 1:2345:respawn:/sbin/mingetty --noclear tty1
>                               ^^^^^^^^^
>
> nespoustel bych si graficke prostredi (aby to nezmizelo a pak
> SHIFT+PgUp) a podival bych se do: /var/log/boot.log. Dmesg uz nekdo
> zminil.

jo, diky,  1:2345:respawn:/sbin/mingetty --noclear tty1 tam bylo uz
nastaveny, takze jsem jeste zrusil autostart X a  prohlid si to

jsou tam asi tri problemy

1. finding modules dependencies /lib/modules/2.2.14-1.3.0/xx/xxx.o :
unresolved symbol (s)
 - tohle hlasi u vsech modulu, muze to byt tim, ze to bylo kompilovane na
jinem disku (na stejnem ale jinem radici) a neni to v nejakem konfiguraku
opravene nebo je to primo v jadre?

2. fs type devpts - failure - not supported by kernel..
- neni supported, protoze jsem ho myslim pri konfiguraci jadra nevybral,
tady by me spis zajimalo, k cemu bych mohl tento fs na standalone
workstation nekdy potrebovat, prip. jak muzu zrusit pokus o jeho montovani
pri startu

3. checking for new hardware - failed
- tohle mi na puvodnim jadre nehlasilo, ale bez tyhle funkce se asi obejdu,
spis jestli se neda nejak vypnout
                                   Petr