Apache problem

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Čtvrtek Únor 17 09:55:44 CET 2000

To zalezi, kdyz kolega delal na OU Pha5 a mel tam x set uzivatelu na
terminalech pouzivajicich menu (mala aplikace v c) a vi :-), tak ten sticky
bit nahodil a smidliky. Zrychleni u tech stovek uzivatelu bylo dost zjevny.

<flame>Koneckoncu, to co me fascinuje na Unixovej systemech, je to, ze si
ode me necha kecat temer do vseho. Nejsem omezen tim, co mi kdo naprogramuje
na klikani :-). Kdyz si system mysli, ze je chytrejsi nez ja, tak me stve,
protoze nikdo nedokaze predem vymyslet, co vsechno se da splacat dohromady.
Proste jsem rad ta posledni autorita :-)</flame>

Honza