krokovani spousteni

Marian Jančár mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz
Sobota Únor 19 23:17:58 CET 2000

"P.K." wrote:

> 1. finding modules dependencies /lib/modules/2.2.14-1.3.0/xx/xxx.o :
> unresolved symbol (s)
>  - tohle hlasi u vsech modulu, muze to byt tim, ze to bylo kompilovane na
> jinem disku (na stejnem ale jinem radici) a neni to v nejakem konfiguraku
> opravene nebo je to primo v jadre?
>
> 2. fs type devpts - failure - not supported by kernel..
> - neni supported, protoze jsem ho myslim pri konfiguraci jadra nevybral,
> tady by me spis zajimalo, k cemu bych mohl tento fs na standalone
> workstation nekdy potrebovat, prip. jak muzu zrusit pokus o jeho montovani
> [...]

Toto jsou pseudo tty pro glibc 2.1.

> 3. checking for new hardware - failed
> - tohle mi na puvodnim jadre nehlasilo, ale bez tyhle funkce se asi obejdu,
> spis jestli se neda nejak vypnout

Na vasem miste bych se stim neparal a zkompiloval jadro z nove rozbalenych a
peclive zkonfigurovanych zdrojaku (vcetne devpts). O cem vite, ze to 100%
nebudete potrebovat, zakazte, o cem si nejste jist, povolte jako modul, zbytek
podle uvazeni - ja davam do modulu vsechno krome veci potrebnych ke spusteni
modprobe a primountovani rootu.

--
Marian Jančár <mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz>