JOKE: Co kdyz clovek zapomene heslo do NT ?

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Únor 17 10:36:45 CET 2000

Petr Tomasek wrote:
> ?? Co dopadlo jinak? Standartni unixovsky crypt pouziva pro zahashovani
> hesla nahodne cislo, takze na 99% dostanete rozdilna hesla.

to nieje pravda standartne hesovanie ma len dva vstupi heslo a prve dva bajti!
takze ked ich prekopirujete tak to slape (aspon na slacku3.0 mi to slo)

> (To nahodne cislo jsou potom ty prvni dva bajty v heslu rika se jim
> "salt", proc, to netusim.)

ztou solou sa heslo posoli (spravi jednoducha artmeticka ci logicka operacia)
a as tento vysledok sa nejak zhashuje

> viz crypt(3)
>
> Jak je to pro MD5 hesla nevim...

no tu je to jednoduche spravi sa MD5 sum na heslo a ten sa zaznamena

--
Zivot ma len jednu ulohu.
TOTALNE NAS ZNICIT!

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-