JOKE: Co kdyz clovek zapomene heslo do NT ?

Pavel Kraus kraus na CAA.CZ
Čtvrtek Únor 17 11:22:11 CET 2000

On 17 Feb 00, at 1:33, thus spake Petr Tomasek:

> : > U tech shadow: muzete tam treba opsat zasifrovane heslo z
> : > jineho stroje, nebo
> : > od zivatele u ktereho to heslo znate (nebo tam jde nenapsat
> : > nic? - co na to
> : > pamka pokud je heslo prazdne?)
> : Opsani hesla nezabere, zkousel jsem nastavit na dva ruzne uzivatele stejne
> : heslo a dopadlo to jinak. Nevim to jiste, ale podle me jako jeden z
> : derivatoru hash funkce vstupuje bud jmeno uzivatele a nebo UID a nebo oboji
> : :-))
> :

Zabere. Jednou jsem zapomnel rootovo heslo, i nabootoval jsem z diskety,
opsal do shadow moje heslo z jineho pocotace, a bylo.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz
      Sinister dexter est!