Apache problem

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Čtvrtek Únor 17 13:26:42 CET 2000

kerslage na spsselib.hiedu.cz (Milan Kerslager) wrote:

>Me prijde, ze to je dnes obsolete a ze se to pouzivalo drive, kdyz si
>admin mohl myslet, ze je chytrejsi, nez MM jeho OS a pamet se pocitala na
>kB... (MM = Memory Managment).

No abychom se dostali k jadru veci. Pouzili byste na to tedy externi program,
nebo mam vytvorit knihovnu ktera by se volala z modulu, nebo by to slo vse
prepsat do modulu samotneho. Vim ze moduly principialne nedokazou menit text na
strance, ale jak jsem se koukal na mod_czech tak ten neco podobneho take dela.
Problem je v tom ze ja nechci nenit stranku, ale celou ji chci vygenerovat. Jde
mi predevsim o rychlost a efektivitu pri vetsim zatizeni.

Diky

Mila Kuchta