Apache problem

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Únor 19 18:38:23 CET 2000

On Thu, 17 Feb 2000, Míla Kuchta wrote:

: kerslage na spsselib.hiedu.cz (Milan Kerslager) wrote:
: >On Thu, 17 Feb 2000, Korinek, Jan wrote:
: >
: >> > kopii jeste nejakou dobu (tusim ze se da ta doba nastavit) v pameti.
: >>
: >> Koneckoncu, neni o tomhle sticky bit?
: >> Podle definice, ma-li program nastaveny sticky bit, zustava dale v pameti i
: >> po skonceni volajiciho procesu.
: >
: >Me prijde, ze to je dnes obsolete a ze se to pouzivalo drive, kdyz si
: >admin mohl myslet, ze je chytrejsi, nez MM jeho OS a pamet se pocitala na
: >kB... (MM = Memory Managment).
:
: No abychom se dostali k jadru veci. Pouzili byste na to tedy externi program,
: nebo mam vytvorit knihovnu ktera by se volala z modulu, nebo by to slo vse
: prepsat do modulu samotneho. Vim ze moduly principialne nedokazou menit text na
: strance, ale jak jsem se koukal na mod_czech tak ten neco podobneho take dela.
: Problem je v tom ze ja nechci nenit stranku, ale celou ji chci vygenerovat. Jde
: mi predevsim o rychlost a efektivitu pri vetsim zatizeni.
:

Ano, nekteri silenci pisou webowske aplikace jako moduly do apache.
Napr. se muzete inspirovat Raphem Levienem (www.levien.com)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Národ je od toho, abychom se měli za co stydět.