ultra rychlo bootujuca masina

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Únor 17 14:44:48 CET 2000

On Thu, Feb 17, 2000 at 02:15:51PM +0100, David Rohleder wrote:

> To si nemyslim. Jediny mne znamy problem by byl s /etc/mtab. Jinak
> nevim, co by melo byt dal za problemy. Montovani na ro filesystem je v
> pohode.

Nevim, ale kdyz jsem si hral s LIDS a dal jsem ro /etc, tech problemu
(RH 6.0) bylo hafo. Aspon ntp, mtab, squid, prepisovani 'preferred
WM', issue etc.

Ale myslim, ze kdyz uz budete psat startovaci skripty nove, nemusel
by byt takovy problem se tem vecem vyhnout.

Presto mi prijde logictejsi a prijemnejsi mit /etc rw.

Pekny den

--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz