ultra rychlo bootujuca masina

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Únor 17 15:17:22 CET 2000

w na linux.fjfi.cvut.cz (Vaclav Stepan) writes:

> Nevim, ale kdyz jsem si hral s LIDS a dal jsem ro /etc, tech problemu
> (RH 6.0) bylo hafo. Aspon ntp, mtab, squid, prepisovani 'preferred
> WM', issue etc.

IMHO by melo /etc byt udelano tak, aby se dalo montovat ro.

- u ntp nemusite pouzivat driftfile, nebo ho umistit do /var
- squid doufam problemy s ro /etc nema. Ma pouze jeden konfiguracni
  soubor, ktery by mel pouze cist.

rw /etc by melo byt jen v pripade zmeny konfigurace. A tech neni
vetsinou prilis mnoho.

> Ale myslim, ze kdyz uz budete psat startovaci skripty nove, nemusel
> by byt takovy problem se tem vecem vyhnout.
>
> Presto mi prijde logictejsi a prijemnejsi mit /etc rw.

Prijemnejsi ano, logictejsi nevim.

Ostatne FHS rika celkem presne, co ma kde byt.

Brno, Czech Republic