Linnux a podpora SCSI Ultra2W

Pátek Únor 18 00:57:40 CET 2000

On Thu, 17 Feb 2000, Daniel Smolik wrote:

> Ja si myslim, ze SCSI veci obecne maji "vyssi" inteligenci.
> Pravdepodobne spoustu veci misto procesoru dela radic a SCSI
> zarizeni samotne.

SCSI specialne umi to, ze disk dostane nekolik prikazu najednou a sam si
je usporada tak, aby je provedl co nejrychleji, coz procesor nedokaze, ani
kdyby se zblaznil (i kdyby znal opravdovou geometrii disku a skutecny
zpusob, jakym se pohybuji hlavicky, tak by mel dost problemy
optimalizovat jejich pohyb s ohledem na rotaci disku). V zatizenem
multiuser systemu se takova vec dost pozna.