Linnux a podpora SCSI Ultra2W

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Pátek Únor 18 09:19:24 CET 2000

> SCSI specialne umi to, ze disk dostane nekolik prikazu najednou a sam si
> je usporada tak, aby je provedl co nejrychleji, coz procesor nedokaze, ani
> kdyby se zblaznil (i kdyby znal opravdovou geometrii disku a skutecny
> zpusob, jakym se pohybuji hlavicky, tak by mel dost problemy
> optimalizovat jejich pohyb s ohledem na rotaci disku). V zatizenem
> multiuser systemu se takova vec dost pozna.

Kdyz tedy IDE ne, zkuste poradit, jak nastavit SCSI, abych z nej vyrazil vic,
nez tech 17 MB/s, ktere jsem od nej mel predtim. Hdparm se mi s SCSI
nechce bavit. : o(

Konfigurace:
procesor Celeron 333
Cipset VIA VT82C691
Radic AHA  2940 UW
Disk SeaGate ST 391440W

Linux budu davat RH 6.1cz, na nem je tusim kernel 2.2.12-20

Vladimir