Kodovani cestiny na konzoli

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Pátek Únor 18 09:02:19 CET 2000

Zdravim Vas"

Nevite nekdo, jak by se dala na konzoli prepnout cestina z iso-8859-2
na windows-1250< jde to vubec? Potreboval bych to pro psani stranek
v PHP3. Tyto stranky maji obsluhovat databazi kodovanou ve win-1250.

Nebo jinak:
Je mozne nejak vyuzit perlovske funkce zknihovny Cz::Cstocs, a zabudovat
volani jejich funkci do PHP3 kodu? nebo existuje jine, jednodussi reseni?

Jak v pripade ze bych stranky napsal v iso muzu vyresit prekodovani
dat z databaze do iso-8859-2 pri jejich nacitani z databaze, a jak je
zase prekodovat zpet na windows-1250 pri ukladani.

Jsem presvedcen, ze tento problem jiz resilo mnoho lidi prede mnou,
a proto kdyz jsem na to po dvou hodinach neprisel, zda se mi hloupe
vymyslet vymyslene.
Jsem v PHP uplny zacarecnik, proto prosim pripadne schema reseni
polopaticke, jako pro pitomce.

Vladimir
fux na infoline.cz