Linnux a podpora SCSI Ultra2W

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Únor 18 09:37:23 CET 2000

On Fri, 18 Feb 2000, Vladimír Fux wrote:

> Kdyz tedy IDE ne, zkuste poradit, jak nastavit SCSI, abych z nej vyrazil vic,
> nez tech 17 MB/s, ktere jsem od nej mel predtim. Hdparm se mi s SCSI
> nechce bavit. : o(

> Konfigurace:
> procesor Celeron 333
> Cipset VIA VT82C691
> Radic AHA  2940 UW
> Disk SeaGate ST 391440W

Neni to nahodou 39140W ? - 7200 rpm ? To z nej asi vic nevyrazite - 10krpm
disky davaji okolo 24MB/s . Ten disk zacne byt lepsi az v realnem provozu
pri fragmentovanych souborech a pri vice pozadavcich soucasne.

Vyhoda SCSI rohranni se taky projevi az kdyz date na sbernici dva a vice
disku. Na streaming videa Vam rychly IDE disk uplne staci - pokud jich
nechcete mit na sbernici >2 .