Kodovani cestiny na konzoli

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Pátek Únor 18 11:22:30 CET 2000

> Toto lze IMHO řešit pomocí modulu mod_czech pro Apache. Ten automaticky
> překódovává stránky i vstupy z formulářů do zadaného kódování. Takže by šlo
> zadat, že Vámi tvořené dokumenty používají kódování iso-8859-2 a všechny
> vstupy z formulářů se mají překódovat do windows-1250. Konkrétněji nějak takto
> (zadává se v czech.conf celkově nebo httpd.conf pro jednotlivé aliasy) :

Ano to jsem si prostudoval predem, ale nejak jsem si nemohl srovnat
v hlave tenhle problem: Kdyz data odeslana z formulare prekoduji
pomoci funkci mod_czech uz na vstupu, tak si zase neumim poradit s tim,
jak je potom zobrazit na www strance. jinymi slovy - chtel bych soucasne
data ulozit do databaze a soucasne zobrazit na www strance
(neco jako - Tohle jste ulozil.:..) Takze prekodovani muzu udelat teprve tesne
pred ulozenim.

Ja bych nekoho za ty hacky a carky prezazil. Kdoze to byl? Jan Hus?

Vladimir.