Kodovani cestiny na konzoli

Daniel Fiser daniel.fiser na osf.cz
Pátek Únor 18 12:06:57 CET 2000

Vladimmr Fux wrote:

> Ano to jsem si prostudoval predem, ale nejak jsem si nemohl srovnat
> v hlave tenhle problem: Kdyz data odeslana z formulare prekoduji
> pomoci funkci mod_czech uz na vstupu, tak si zase neumim poradit s tim,
> jak je potom zobrazit na www strance. jinymi slovy - chtel bych soucasne
> data ulozit do databaze a soucasne zobrazit na www strance
> (neco jako - Tohle jste ulozil.:..) Takze prekodovani muzu udelat teprve tesne
> pred ulozenim.

A neni lepsi je napred v php skriptu ulozit a az po jeho _uspesnem_
provedeni zobrazit vlozena data uzilateli? Potom nemusite nic
prekodovavat, vsechno za vas udela Apache a jeho mod_czech... Skript je
potom dvoukrokovy, v prvnim kroku ziskate a overite udaje od uzivatele,
ve druhem je vlozite a pripadne zobrazite. Zpomaleni bude minimalni
(jeden SELCT navic).

Daniel Fiser