Athlon, druhe dejstvi

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Únor 18 12:57:56 CET 2000

Michal Krause wrote:
> Nicmene ted server netuhne, ale obcas (nejvys dvakrat denne) se
> restartne. Natvrdo, bez oopsu uprostred prace, aniz by ubyl nejak extra
> vytizeny. Dan Ohnesorg me nasmeroval na problem napajeni. AMD doporucuje
> pro Athlona minimalne 250W zdroj a ted to jede na 200W. Urcite to zkusim
> vymenit, ale stejne se ptam, jestli nekdo nema s timto nejake
> zkusenosti. Preci jenom mi trosku vrta hlavou, jestli opravdu potrebuje
> tak silny zdroj, kdyz tam ani neni monitor - mozna nejde ani tak o
> vykon, jako o nekolisavost, nebo co ja vim?

ide oto ze ked ide napriklad 200W zdroj nadoraz a nestihne sa uchladit
tak klesne POWERGOOD a doska ide do resetu. Pocas resetu a bios kontrol
ide procesor (vedsinov) pocas prvich testou na nissej frekvencii (nizsi
odber) a zdroj ma cas sa uchladit.......

--
Zivot ma len jednu ulohu.
TOTALNE NAS ZNICIT!

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-