Athlon, druhe dejstvi

Roman LISZKA webmaster na www.hledam.cz
Pátek Únor 18 15:50:05 CET 2000

Michal Krause wrote:
> Nicmene ted server netuhne, ale obcas (nejvys dvakrat denne) se
> restartne. Natvrdo, bez oopsu uprostred prace, aniz by ubyl nejak extra
> vytizeny. Dan Ohnesorg me nasmeroval na problem napajeni. AMD doporucuje
> pro Athlona minimalne 250W zdroj a ted to jede na 200W. Urcite to zkusim
> vymenit, ale stejne se ptam, jestli nekdo nema s timto nejake
> zkusenosti. Preci jenom mi trosku vrta hlavou, jestli opravdu potrebuje
> tak silny zdroj, kdyz tam ani neni monitor - mozna nejde ani tak o
> vykon, jako o nekolisavost, nebo co ja vim?

Nekde jsem cetl, o nutnosti mit pro Athlona od AMD certifikovany zdroj,
ze je citlivy na vychylky v napajeni, takze mozna pomuze lepsi zdroj.
Monitor na to nema vliv, ten ma svuj zdroj.

Ing. Roman LISZKA				AplInt
mailto: webmaster na www.hledam.cz			1. Maje 500
tel.: +420 659 334 621, +420 603 344611		739 61 Trinec 1
http://www.hledam.cz				Czech Republic