Kodovani cestiny na konzoli

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Pátek Únor 18 13:40:22 CET 2000

> A neni lepsi je napred v php skriptu ulozit a az po jeho _uspesnem_
> provedeni zobrazit vlozena data uzilateli? Potom nemusite nic
> prekodovavat, vsechno za vas udela Apache a jeho mod_czech... Skript je
> potom dvoukrokovy, v prvnim kroku ziskate a overite udaje od uzivatele,
> ve druhem je vlozite a pripadne zobrazite. Zpomaleni bude minimalni
> (jeden SELCT navic).

Tak jsem asi hloupej.
Dalsi select mi nevadi. Ja ty data treba ani nemusim zobrazit,
Ale je to jinak.!

Apache,prijme data od klienta (nevime co ma za kodovani)
do stranky napsane v kodovani _iso_
Proto je prelozi ze zjisteneho nebo klientem zvoleneho
kodovani do _iso_
Jak je ted mam ulozit do databaze, ktera je v kodu  _1250_ ?

Puvodni otazka znela "Jak do php stranky zamontovat funkci
pro prevod z iso do 1250 a zpet.

Jesli jsem tak hloupej, a porad nemuzu pochopit neco, co se mi
vsichni snazite sdelit, tak to prosim zkuste po mensich kapkach.

Vladimir