hibernace linuxu

David Hajek david na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Únor 20 11:58:47 CET 2000

> Cau,
>
> nedavno jsem slysel chvalit W2K. Ze pry maji hibernaci a jak je to
> uzasne.
> Pokud nevite, co to je, tak napriklad na lepsich noteboocich se pri
> zavreni vika nekam ulozi obraz pameti a notebook se vypne. Pri startu se
> obraz nahraje a vy pokracujete v praci tam, kde jste skoncili. No a mne
> napadlo, ze by nemuselo byt tak tezke udelat to same do linuxu.
> Tento dopis berte spise jako namet pro diskusi.

Podivejte se na Laptop-HOWTO popr. apm. Toto v linuxu uz peknou
dobu chodi...

Best regards,

David Hajek
david na atrey.karlin.mff.cuni.cz                    GSM: +420 602 264183
- Justify my text?  I'm sorry but it has no excuse.