hibernace linuxu

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Neděle Únor 20 13:48:16 CET 2000

 > nedavno jsem slysel chvalit W2K. Ze pry maji hibernaci a jak je to
 > uzasne.
 > Pokud nevite, co to je, tak napriklad na lepsich noteboocich se pri
 > zavreni vika nekam ulozi obraz pameti a notebook se vypne. Pri startu se
 > obraz nahraje a vy pokracujete v praci tam, kde jste skoncili. No a mne
 > napadlo, ze by nemuselo byt tak tezke udelat to same do linuxu.
 > Tento dopis berte spise jako namet pro diskusi.

 Dobrý den přeji. 8-)
 Již nějakou dobu existují patche swsusp, které dělají přesně to, co
popisuješ. Viz http://falcon.sch.bme.hu/~seasons/linux/swsusp.html. Je
to jaderná záležitost, čili odpadá spousta problémů, o kterých jsi
psal.
 Užívejte třikrát denně před jídlem. 8-)
 Zdraví

                                       Jacek Kopecky
--
E-mail: jacek.kopecky(at)upol.cz   (ISO Latin 2 encoding gladly accepted)
WWW:    http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj	ICQ: 49514837