Kodovani cestiny na konzoli

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Únor 20 22:41:54 CET 2000

Ahoj!

>Zdravim,

>   Mimochodem, ma nejake vyhody oproti mod_czech?
> (Ne, ze bych proti mod_csace k neco podstatneho mel,
> pouze mne jako spoluautora jedne ze starsich verzi
> mod_czech zajima, cim je lepsi :) )

mod_czech ma strasne bugy. V Linksu jsem pro nej musel delat specialni
podporu, protoze to, co z nej leze neni vubec HTTP/1.1.

V 3.1.0b je HTTP/1.1 uplne nefunkcni - posila v hlavicce
Transfer-Encoding: chunked, zatimco v tele ty chunky nejsou.

3.1.0b4 ma tuto chybu z velke casti opravenu, ale ne uplne. Dela to
treba pri odpovedi na neznamy request.

A kdyz das treba
telnet zvon.vscht.cz 80
GET /ZvonHTML/Translations/hacker/chapter3_cs.html HTTP/1.1
Host: zvon.vscht.cz

zjistis, ze chybi ukoncovaci nula v HTTP/1.1 chunkovani. Na tom servru
bezi jen PHP a mod_czech3.1.0b4 - jeden z nich to zpusobuje.

Mikulas