Kodovani cestiny na konzoli

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Únor 21 00:20:14 CET 2000

Ahoj!

> mod_czech ma strasne bugy. V Linksu jsem pro nej musel delat specialni
> podporu, protoze to, co z nej leze neni vubec HTTP/1.1.
>
> V 3.1.0b je HTTP/1.1 uplne nefunkcni - posila v hlavicce
> Transfer-Encoding: chunked, zatimco v tele ty chunky nejsou.
>
> 3.1.0b4 ma tuto chybu z velke casti opravenu, ale ne uplne. Dela to
> treba pri odpovedi na neznamy request.
>
> A kdyz das treba
> telnet zvon.vscht.cz 80
> GET /ZvonHTML/Translations/hacker/chapter3_cs.html HTTP/1.1
> Host: zvon.vscht.cz

> [...]

   Inu, takovy bug report je mozna spis vhodne poslat autorum
mod_czech'u, a nikoliv si jen stezovat na to, ze modul nefunguje.
O novych verzich sam bohuzel nemam prehled, ale jsem si takrka 100%ne
jisty, ze posledni verze, kterou jsem vyvijel ja (3.0.2 -- umi takrka
to same, ale nefunguje s Apachem 1.3), tyto problemy nema.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"The world is coming to an end...  SAVE YOUR BUFFERS!!"