Kodovani cestiny na konzoli

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Únor 21 00:16:50 CET 2000

Zdravim,

> No treba to, ze se kvuli nemu nemusi nutne zaplatovat apache (silene by me zajimalo kdy
> apache bude umoznovat nejake filtry nejakym standardnim zpusobem),

   Muj puvodni plan, kdyz jsem filtry vymyslel, byl, ze by se mely stat standardni
soucasti Apache. Bohuzel jsem pak ale prestal mit cas na mod_czech pracovat a vyvoj
prevzal Martin Plechsmid, ktery to jiz nedotahl do uspesneho konce -- skoda :-(
Az dopisi diplomku, mozna se do toho opet pustim :)

   Kazdopadne kdyz by se nasel kdokoliv, kdo by na takovem projektu (filtry do
Apache a univerzalni prekodovavaci modul) mel cas a chut pracovat, rad mu vse
vysvetlim (mam to prakticky cele vymyslene, jen jsem to nestihl naprogramovat)
a mozna by se i nasla nejaka firma, ktera by vyvoj financne podporovala.

> BTW2: Vyviji mod_czech nekdo vubec?

   Bohuzel nikoliv :-(  Martin Plechsmid stiha uz jen opravovat chyby.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"The computer is mightier than the pen, the sword, and usually, the programmer."