Kodovani cestiny na konzoli

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Neděle Únor 20 21:47:11 CET 2000

> Zdravim,

>    Mimochodem, ma nejake vyhody oproti mod_czech?  (Ne, ze bych proti mod_csacek
> neco podstatneho mel, pouze mne jako spoluautora jedne ze starsich verzi mod_czech
> zajima, cim je lepsi :) )

No treba to, ze se kvuli nemu nemusi nutne zaplatovat apache (silene by me zajimalo kdy
apache bude umoznovat nejake filtry nejakym standardnim zpusobem),  autor na jeho
vyvoji pracuje (casto do druheho dne reaguje na pripominky, ktere maji nejaky smysl).
Dalsi veci se daji jiz jednoduse vycist z dokumentace :-)

Ma ale taky nekolik negativnich vlastnosti (tedy ta verze na kterou jsem se naposledy
dival a to 100% neni ta posledni). Napriklad spotrebovava vic file handleru,  provadi nejake
inteligentni bufferovani (kdyz na pocitac leze moc lidi tak to docela vadi) apod.

Vzato kolem a kolem tak kodovadlo dle mych predstav neexistuje, ale
z velke miry za to muze Apache sam.

BTW: Mimochodem nemate nekdo nejake kodovadlo cestiny pro Roxen?
Tedy ciste teoreticky by to mohl byt i CSACEK pres FastCGI rozhrani, ale
to neni uplne ono i kdyz to podporuje.

BTW2: Vyviji mod_czech nekdo vubec?

S pozdravem
   Petr Snajdr