Pomala sit na vstupu

St. linuxst na krnov.cesnet.cz
Pondělí Únor 21 09:49:06 CET 2000

Zdravim,

zkousel jsem nainstalovat IBOX, ktery je zalozeny na RH 6.1. Upgradnul
jsem tam jadro na 2.2.14. Mam tam sitovku 3c509 a kartu od WaveLANu.
Predtim tam byl RH 5.2 a sitovka byla stejna.
Co se ted deje - pri komunikaci se siti (at uz pres 3comku nebo pres
Wavelan) je strasne pomale spojeni smerem do linuxu. Smerem ven je
normalni. Napr. ftp mi udava rychlost smerem ven (pres WaveLAN) cca
11kBps a smerem dovnitr (pres WaveLAN) cca 3.5kBps. Pres sitovku je to
jeste znatelnejsi. Napr. pri odesilani 0.5MB mailu z klientske stanice se
to na linux cpe cca 5 minut (!!!), ale zpatky ho stahnu behem par sekund.

Ma nekdo napad, co se muze dit? IBOX omezeny neni, to jsem si radeji
telefonicky overil. Pokud potrebujete jeste nejake dalsi informace, rad je
poskytnu. Ale ted uz opravdu nevim, co se tam muze dit...

Diky

St.