OT: Programovani databazi v C II (ODBC)

Radek Skokan skokan na lanprojekt.cz
Pondělí Únor 21 09:40:15 CET 2000

Zdaravim,
nedavno tu bylo probirano take tohle, ale ja bych to potreboval na vsechny
mozne servery, takze asi to ODBC.
S databazemi jsem nikdy nedelal a ted potrebuju udelat neco, co mi bude z
logu davat prubezne veci do SQL databaze a to pak budu zpracovavat do webove
a windousove podoby.
Proto bych potreboval poradit, kde sehnat neco na ODBC (nebo poradte jinou
moznost) - jak dokumentaci, tak knihovny.

A jeste OT^2:
Myslite, ze klientske zpracovani pro windousy bych mel delat spis v Delphi,
nebo VC, nebo v cem? Zatim jsem na oboji jen tak zlehka natukl a
predpokladam, ze se to budu muset naucit, protoze obdobne databaze se budou
pouzivat na dalsi zpracovani. Napadla mi take Java, aby se to vsechno
sjednotilo, ale a tu neumim prakticky vubec a ani na ni nemam zadne IDE
(krome NetBeans) a psat to ve vi nebude dost efektivni, kvuli casu si s tim
nebudu ze zacatku moc moct vyhravat, tak potrebuju nejake to RAD.

Diky moc
Radek