OT: Programovani databazi v C II (ODBC)

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Únor 21 09:44:01 CET 2000

Radek Skokan wrote:

> Zdaravim,
> nedavno tu bylo probirano take tohle, ale ja bych to potreboval na vsechny
> mozne servery, takze asi to ODBC.
> S databazemi jsem nikdy nedelal a ted potrebuju udelat neco, co mi bude z
> logu davat prubezne veci do SQL databaze a to pak budu zpracovavat do webove
> a windousove podoby.
> Proto bych potreboval poradit, kde sehnat neco na ODBC (nebo poradte jinou
> moznost) - jak dokumentaci, tak knihovny.

www.iodbc.org
-------------
iodbc - fain ale len manager vsetko ostatne si musis zohnat
odporucam stiahnut si len src a zbitok prekopnut (su aj rpm baliky)

www.unixodbc.org
zevraj plne kompatibilne z ODBC na winNT a hnet su pribalene niektore
drivre (funguju aj na iodbc) jednoduchy manula na programovanie,
nastavenie a pracu. na web stranke su aj odkazi na drivre.

--
Zivot ma len jednu ulohu.
TOTALNE NAS ZNICIT!

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-