RE

sKIm xspace03 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Pondělí Únor 21 10:18:01 CET 2000

On Thu, 23 Mar 2000, sKIm wrote:

> Zdravim,
>
>  zkontroluj, zda v /etc/syslog.conf neni zaznam podobny tomuto:
>
> *.*                     @stroj.nekde.cz
>
> , tzn. ze syslogd loguje na vzdalenou masinu. Me nastal podobny pripad,
> kdyz jsem zapomenul ten stroj pripojit do site a on chtel logovat po
> siti.
>
> Mirek

tak jsem zkontroloval /etc/syslog.conf
a mam tam :

auth,authpriv.*			/var/log/auth.log
*.*;auth,authpriv.none		-/var/log/syslog
#cron.*				/var/log/cron.log
daemon.*			-/var/log/daemon.log
kern.*				-/var/log/kern.log
lpr.*				-/var/log/lpr.log
mail.*				/var/log/mail.log
user.*				-/var/log/user.log
uucp.*				-/var/log/uucp.log
mail.info			-/var/log/mail.info
mail.warn			-/var/log/mail.warn
mail.err			/var/log/mail.err
news.crit			/var/log/news/news.crit
news.err			/var/log/news/news.err
news.notice			-/var/log/news/news.notice
*.=debug;\
	auth,authpriv.none;\
	news.none;mail.none	-/var/log/debug
*.=info;*.=notice;*.=warn;\
	auth,authpriv.none;\
	cron,daemon.none;\
	mail,news.none		-/var/log/messages
*.emerg				*
daemon.*;mail.*;\
	news.crit;news.err;news.notice;\
	*.=debug;*.=info;\
	*.=notice;*.=warn	|/dev/xconsole

local2.*		-/var/log/ppp.log

tak nevim tim to asi neni - mozna to je necim v tomhle souboru, ale ja
nevim

mike

Michal Spacek student fee VUT Brno 	Debian user, TeX user
   e-mail: xspace03 na stud.fee.vutbr.cz   www.purk.skm.vutbr.cz/~spacek4
   ICQ: 21576402                        bob.purk.skm.vutbr.cz/~mike
					www.stud.fee.vutbr.cz/~xspace03