syslogd

sKIm xspace03 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Pondělí Únor 21 10:19:25 CET 2000

 > Zdravim,
 >
 >  zkontroluj, zda v /etc/syslog.conf neni zaznam podobny tomuto:
 >
 > *.*                     @stroj.nekde.cz
 >
 > , tzn. ze syslogd loguje na vzdalenou masinu. Me nastal podobny pripad,
 > kdyz jsem zapomenul ten stroj pripojit do site a on chtel logovat po
 > siti.
 >
 > Mirek

 tak jsem zkontroloval /etc/syslog.conf
 a mam tam :

 auth,authpriv.*			/var/log/auth.log
 *.*;auth,authpriv.none		-/var/log/syslog
 #cron.*				/var/log/cron.log
 daemon.*			-/var/log/daemon.log
 kern.*				-/var/log/kern.log
 lpr.*				-/var/log/lpr.log
 mail.*				/var/log/mail.log
 user.*				-/var/log/user.log
 uucp.*				-/var/log/uucp.log
 mail.info			-/var/log/mail.info
 mail.warn			-/var/log/mail.warn
 mail.err			/var/log/mail.err
 news.crit			/var/log/news/news.crit
 news.err			/var/log/news/news.err
 news.notice			-/var/log/news/news.notice
 *.=debug;\
 	auth,authpriv.none;\
 	news.none;mail.none	-/var/log/debug
 *.=info;*.=notice;*.=warn;\
 	auth,authpriv.none;\
 	cron,daemon.none;\
 	mail,news.none		-/var/log/messages
 *.emerg				*
 daemon.*;mail.*;\
 	news.crit;news.err;news.notice;\
 	*.=debug;*.=info;\
 	*.=notice;*.=warn	|/dev/xconsole

 local2.*		-/var/log/ppp.log

 tak nevim tim to asi neni - mozna to je necim v tomhle souboru, ale ja
 nevim

 mike

 Michal Spacek student fee VUT Brno 	Debian user, TeX user
    e-mail: xspace03 na stud.fee.vutbr.cz   www.purk.skm.vutbr.cz/~spacek4
    ICQ: 21576402                        bob.purk.skm.vutbr.cz/~mike
 					www.stud.fee.vutbr.cz/~xspace03