Synchonni karta Riscom N/2

Radek Andrs radek na interdata.cz
Pondělí Únor 21 11:06:43 CET 2000

Pavel Janik ml. <Pavel.Janik na inet.cz> píše v diskusním
příspěvku:m3wvo2i50k.fsf na SnowWhite.inet.cz...

> A když už si tak stěžuju, tak ještě něco: zkuste si na webu SDL najít
jakýkoli
> software... Prostě to nejde. Myslím, že karty této společnosti ač možná
vhodné
> jsou vzhledem k politice společnosti a neschopnosti jejich programátorů
> (resp. autorů ovladačů) nepoužitelné... Ovladače jsou pouze v binární
podobě
> atd. Používáte někdo tuhle kartu? Můžete mi prosím sdělit Vaše zkušenosti?
> Snad jsou lepší než moje :-)

No my ji máme už cca tři roky a zkušenosti taky nic moc.

Pokud po ní člověk nechce Frame Relay tek to docela ujde. POd FR Je
absolutne nefunkcni ( a je to vinou ovladacu - ne te samotne karty).

Shrnuto - karta je GOOD ale podpora stoji za *****.

Radek Andrs