mount a dlohe nazvy

Jaroslav Hampl hampl na ttc.cz
Pondělí Únor 21 11:47:46 CET 2000

Josef Vogeltanz wrote:

> Dobry den,
> Dlouhe nazvy dobre funguji, mate-li ty dosovske disky v souborovem formatu
> FAT32 (pro linux vfat). Pak by zapis v /etc/fstab mohl vypadat takto:
>
> /dev/hda1   /dos   vfat
> codepage=852,posix,iocharset=iso8859-2,quiet,umask=000   0 0

Ano , jiste , toto bude na dlouhe ceske nazvy fungovat.

Ale co kdyz na tom svazku je skutecne ten umsdos?
Da se provozovat linux na vfat fs ?
Kdyz jsem zkousel sveho casu dmsdos, fungovalo tam neco jako mount -t
dmsdos -o vfat ,... .
Ale v pozdejsich verzich to prestalo fungovat.

Je neco takoveho mozne se standartnim umsdos a vfat?
Kdyz specifikuji typ vfat, nefunguji umsdos adresare, a kdyz
pouziji typ umsdos nefunguji zase ty ceske dlouhe nazvy.
Uvedeni v -o zde nefunguje.

--

Jaroslav Hampl
TTC TESLA TELEKOMUNIKACE s.r.o