Kodovani cestiny na konzoli

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Únor 21 13:02:26 CET 2000

On Sun, Feb 20, 2000 at 07:28:27PM +0100, Dan Ohnesorg wrote:

> Napriklad tim, ze se o nej nekdo stara :-)))
>
> Ale co je hlavni, je to ciry DSO modul, takze odpada jakekoliv patchovani
> jadra apache, nemusim s kazdou dalsi verzi koukat, kde se co zmeilo abych
> opravil patche aby to vubel slo nahrat. Nema problemy s zadnou verzi SSL a
> takle bych mohl jeste chvili pokracovat.
> Odesel jsem od mod_czechnu po nekolika letech s apachem 1.3.9, ktery sem
> nedokazal v kombinaci open_ssl, apache, mod_php3 a mod_auth_mysql uz vubec

  Kdybyste nekdo potreboval apache-1.3.9+mod_ssl+php-2.0.14+mod_czech+...,
  tak vezte, ze to jde, je treba patch na mod_czech Ivo Patocky
  na zprovozneni mod_czech s apache 1.3.9 a muj patch na mod_czech pro
  umozneni prace s ssl. Bezi to v pohode na serveru nasi fakulty (DEC)
  a u me na linuchovi.

  Ja mam mod_czech rad, vrahouni :-)))

    zdravi,
      Ferda

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl