Odchozi posta na dialup stanici

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pondělí Únor 21 09:51:54 CET 2000

Vaclav Blaha pise:
> a opravdu je sendmail pro domaci dialupisty dobra volba?

A proc ne? Netvrdim, ze neexistuje lepsi, ale:
a) v otazce bylo uvedeno pouziti sendmailu
b) vim, ze existuji specialni MTA pro dial-upisty, ale zkusenosti s zadnym
   z nich nemam jelikoz mi stavajici nastaveni funguje beze zmeny uz dva
   roky (a v te dobe jsem na zadny mensi - pouzitelny - MTA nenarazil)

Zeptam se jinak -- proc by sendmail nemel byt dobra volba pro dialupisty?
Je to sice velky moloch, ale pri spousteni z inetd mi nezabira zadnou pamet,
konfigurace je (vzhledem k malym pozadavkum) relativne snadna a bezpecnostni
problemy domaci uzivatele take netrapi.
--
                                   David Kužela