Odchozi posta na dialup stanici

Milon milon na iname.com
Pondělí Únor 21 15:19:41 CET 2000

Jam mam sendmail nastaveny podobne - lokalni uzivatele a dial-up na
posilani. Mam ale nakonfigurovano jeste:

define(`confCON_EXPENSIVE',`true')dnl
define(`SMTP_MAILER_FLAGS', `e')dnl

Toto zaruci, ze lokalni emaily jsou dorucovany okamzite a ty co jsou ven se
odeslou po spojeni s ineten.
V ip-up scriptu co pousti diald po spojeni s inetem ma runq (pouzivam Debian
2.1), coz by melo byt neco jako sendmail -q &

Milon

news:20000221095153.A798 na twoflower...