Instalacia RH 6.1 cez paralelny port (plip)

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Pondělí Únor 21 14:23:40 CET 2000

Radek Vybiral wrote:

> Zkuste to podle tohoto:
> http://www.redhat.com/support/docs/tips/PLIP-Tips/PLIP-Tips.html
>
> Je to sice rok 1997, nic novejsiho asi neni.

Problem nie je v tom, ze by som nevedel rozbehat plip ako taky, alebo v
tom, ze by som nevedel nainstalovat RedHat. Problem je v tom, ze pri
vybere sietoveho zariadenia PLIP (to, co je medzi sietovkami), mi kernel
vyhodi nejake unresolved symbols.

Otazka do plena: Podarilo sa niekomu dostat pri instalacii RHL 6.1 cez
natiahnutie modulov plip, parport, etc. do pamate?

> Sice se ma zkusit vsechno, ale osobne bych sel cestou nejmensiho odporu a
> naintaloval to z CD primo.

To by som skusil aj ja, keby ten notebook mal CD mechaniku (alebo keby
som ja mal PCMCIA sietovu kartu...)

Vdaka

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>