Instalacia RH 6.1 cez paralelny port (plip)

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Pondělí Únor 21 16:53:56 CET 2000

On Mon, 21 Feb 2000, Marcel Telka wrote:

> Otazka do plena: Podarilo sa niekomu dostat pri instalacii RHL 6.1 cez
> natiahnutie modulov plip, parport, etc. do pamate?

Nedavno jsem resil podobny problem, distribuce sice byla Debian, ale to je
snad jedno. Zakladni system jsem tam nacpal z 5ti disket. Mel jsem
prelozene jadro s podporou nfs a plip, pak stacilo jen primountovat CD na
druhem stroji a hotovo. Ted jenom nevim jestli ma RH neco jako dselect
(pekny konzolovy program na vyber balicku "kliknu a je to", no skoro jako
Woknousy ;)), nebot instalace pomoci rpm --paramcosi bude asi pekny opruz.

zdravi Laďa.