Downloadovatelny archiv konference

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Únor 21 15:22:16 CET 2000

> 	Vyse zmineny link ukazuje na URL
> http://www.linux.cz/cgi-bin/archiv.cgi/<listname>-<volnum>.txt.gz, tedy
> napriklad http://www.linux.cz/cgi-bin/archiv.cgi/linux-56.txt.gz, takze
> pokud by se vam to nechtelo hledat, muzete pouzit toto URL s cisly 0-68
> (v soucasne dobe je v archivu o neco mene nez 69000 zprav).

Mozna se ptam spatne, ale jaky je format tech dat ? A kolik toho je
(konkretne napr. soubor linux-68.tar.gz) ? Tahal jsem to dvakrat pod
Wokny, ma to pokazde jinu velikost (poprve 498993, podruhe je mensi
498977) a neda se to rozbalit pod Wokny - hlaseni "Error reading
header after processing 0 entries". Mozna se pletu, ale mam dojem,
ze standardni archivy *.tar.gz drive sly (pomoci WinZip). Nebo se
pletu ?

Pokud delam neco spatne, prosim o nasmerovani. Dekuji.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s