ADMIN: Downloadovatelny archiv konference

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Únor 21 14:17:38 CET 2000

	Zdravim,

	po veskrze kladnych ohlasech na navrh udelat archiv konference
i v podobe, ktera by byla snadno stahovatelna, jsem se rozhodl toto realizovat.
Na titulni strance archivu, http://www.linux.cz/cgi-bin/indexmsg.cgi?list=linux
pribyla polozka "Stazeni teto casti archivu konference ve formatu gzipped
mailbox", ktera umozni stahnout prislusnou cast archivu (az 1000 zprav)
ve formatu unixoveho mailboxu, zakomprimovaneho gzipem. Pokud by to
melo negativni vliv na CPU (nebo pokud bychom se stali obeti nejakeho
DDoSu), asi kompresi vypnu. Ale asi driv dojde bandwidth site nez CPU ...

	Vyse zmineny link ukazuje na URL
http://www.linux.cz/cgi-bin/archiv.cgi/<listname>-<volnum>.txt.gz, tedy
napriklad http://www.linux.cz/cgi-bin/archiv.cgi/linux-56.txt.gz, takze
pokud by se vam to nechtelo hledat, muzete pouzit toto URL s cisly 0-68
(v soucasne dobe je v archivu o neco mene nez 69000 zprav).

	Toto plati i pro vsechny ostatni listy na linux.cz
(http://www.linux.cz/lists/).

-- konec administrativni casti --

	V teto souvislosti mam jeden dotaz:

	Kdyz se URL jmenuje .../neco.txt.gz, a Content-Type: ma
application/octet-stream, nabidne mi Netscape (4.06 asi) k ulozeni soubor pod
jmenem neco.txt (bez toho gz), ale tento soubor ulozi jako gzipovany :-(. Jak
se da dosahnout toho, aby browser nabizel k ulozeni spravne jmeno, nebo aspon
kdyz uz to .gz odstrani, tak aby ten obsah rozgzipoval?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //