OT: editor pre web

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Únor 21 15:50:33 CET 2000

On 21/02/2000, Jan Marek wrote:

> zkuste kouknout na www.root.cz, psalo se tam o takovem editoru...
> Anebo primo na www.freshmeat.net a hledat Webmaker (o tom se
> psalo na root-ovi...) :-)
> Je ale pro KDE.

Podle me dost nadejne vypada take Blue Fish (urcite bude na FM), ovsem
podpora zvyrazneni syntaxe se dodava pomoci widgetu Gtk Editor (nebo
podobne), coz pry zatim neni moc stabilni a v neposledni rade se mi to
vubec nepovedlo rozbehat. V binarkach tato podpora neni (nebyla). Jinak
ale nevypada zle...

S pozdravem